736
επεξεργασίες
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας |
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας |
||
Γραμμή 31: | Γραμμή 31: | ||
Τα θέματα του που πραγματικά ενέπνευσαν τον καλλιτέχνη, από την εποχή των σπουδών του μέχρι το θάνατο του, και που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της δημιουργίας του, είναι σκηνές από τη καθημερινή ζωή και τα τοπία. Για την απόδοση του χρησιμοποίησε το λάδι περισσότερο όμως την ακουαρέλα. | Τα θέματα του που πραγματικά ενέπνευσαν τον καλλιτέχνη, από την εποχή των σπουδών του μέχρι το θάνατο του, και που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της δημιουργίας του, είναι σκηνές από τη καθημερινή ζωή και τα τοπία. Για την απόδοση του χρησιμοποίησε το λάδι περισσότερο όμως την ακουαρέλα. | ||
Η ασθένεια της φυματίωσης, δυστυχώς, τον αναγκάζει να διακόψει τις σπουδές του και να γυρίσει πίσω στην Κύπρο. Συνεχίζει να ζωγραφίζει με πάθος τα σοκάκια και τις γειτονιές της παλιάς Λευκωσίας, ενώ παράλληλα εργάζεται και σαν καθηγητής τέχνης στο Παγκύπριο Γυμνάσιο και στην Αγγλική Σχολή. Το 1953 εγκαταστάθηκε μαζί με την οικογένειά του στη Νότιο Αφρική. Τα θέματά του ήταν εμπνευσμένα από σκηνές της καθημερινής ζωής με πολλά αστικά, αγροτικά, θαλασσινά και ορεινά τοπία. Οι ελαιογραφίες του με θέμα την καθημερινή ζωή αποτελούν ένα είδος ηθογραφίας επηρεασμένες από το πνεύμα της ζωγραφικής του γαλλικού υπαιθρισμού. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '40 είναι πιο συγκρατημένες και δίνουν την ίδια σημασία. Τα χρώματα είναι πιο μουντά και η πινελιά ήσυχη και περιγραφική. | Η ασθένεια της φυματίωσης, δυστυχώς, τον αναγκάζει να διακόψει τις σπουδές του και να γυρίσει πίσω στην Κύπρο. Συνεχίζει να ζωγραφίζει με πάθος τα σοκάκια και τις γειτονιές της παλιάς Λευκωσίας, ενώ παράλληλα εργάζεται και σαν καθηγητής τέχνης στο Παγκύπριο Γυμνάσιο και στην [[Αγγλική Σχολή]]. Το 1953 εγκαταστάθηκε μαζί με την οικογένειά του στη Νότιο Αφρική. Τα θέματά του ήταν εμπνευσμένα από σκηνές της καθημερινής ζωής με πολλά αστικά, αγροτικά, θαλασσινά και ορεινά τοπία. Οι ελαιογραφίες του με θέμα την καθημερινή ζωή αποτελούν ένα είδος ηθογραφίας επηρεασμένες από το πνεύμα της ζωγραφικής του γαλλικού υπαιθρισμού. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '40 είναι πιο συγκρατημένες και δίνουν την ίδια σημασία. Τα χρώματα είναι πιο μουντά και η πινελιά ήσυχη και περιγραφική. | ||
Ο [[Αδαμάντιος Διαμαντής]], μαθητής γυμνασίου τότε, τον θυμάται να σχεδιάζει στον πίνακα το θέμα των εξετάσεων, ένα γυμνό πάνω σε βάθρο και γράφει: | Ο [[Αδαμάντιος Διαμαντής]], μαθητής γυμνασίου τότε, τον θυμάται να σχεδιάζει στον πίνακα το θέμα των εξετάσεων, ένα γυμνό πάνω σε βάθρο και γράφει: |
επεξεργασίες