729
επεξεργασίες
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας |
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας |
||
Γραμμή 22: | Γραμμή 22: | ||
==<font color="#FDD017">Εσωτερικό Ναού</font>== | ==<font color="#FDD017">Εσωτερικό Ναού</font>== | ||
Ιδιαίτερα ξεχωριστό για την εκκλησία της Φανερωμένης είναι το εσωτερικό της και συγκεκριμένα το εικονοστάσι που χρονολογείται από το 1659 μ.Χ. και χαρακτηρίζεται από παλαιές εικόνες και πλούσια εικονογράφηση. Είναι ξυλόγλυπτο και επιχρυσωμένο. Απεικονίζει σκηνές από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη και οι εικόνες χρονολογούνται από το 16ο μέχρι τον 20ό αιώνα. Ξεχωριστά είναι επίσης η Αγία Τράπεζα και ο Δεσποτικός Θρόνος, έργα του Κύπριου ξυλογλύπτη Μ. Ταλιαδώρου, η απεικόνιση των τεσσάρων Ευαγγελιστών, έργο του [[Αδαμάντιος Διαμαντής|Αδαμάντιο Διαμαντή]] και οι λιγοστές τοιχογραφίες που όμως είναι εξαίρετης ζωγραφικής τέχνης του Κύπριου ζωγράφου [[Ιωάννη Κισσονέργη]]. | Ιδιαίτερα ξεχωριστό για την εκκλησία της Φανερωμένης είναι το εσωτερικό της και συγκεκριμένα το εικονοστάσι που χρονολογείται από το 1659 μ.Χ. και χαρακτηρίζεται από παλαιές εικόνες και πλούσια εικονογράφηση. Είναι ξυλόγλυπτο και επιχρυσωμένο. Απεικονίζει σκηνές από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη και οι εικόνες χρονολογούνται από το 16ο μέχρι τον 20ό αιώνα. Ξεχωριστά είναι επίσης η Αγία Τράπεζα και ο Δεσποτικός Θρόνος, έργα του Κύπριου ξυλογλύπτη Μ. Ταλιαδώρου, η απεικόνιση των τεσσάρων Ευαγγελιστών, έργο του [[Αδαμάντιος Διαμαντής|Αδαμάντιο Διαμαντή]] και οι λιγοστές τοιχογραφίες που όμως είναι εξαίρετης ζωγραφικής τέχνης του Κύπριου ζωγράφου [[Ιωάννης Κισσονέργης|Ιωάννη Κισσονέργη]]. | ||
==<font color="#FDD017">Η εικόνα της Παναγίας Φανερωμένης</font>== | ==<font color="#FDD017">Η εικόνα της Παναγίας Φανερωμένης</font>== |