Καίτη Στεφανίδου: Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων

Μετάβαση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
καμία σύνοψη επεξεργασίας
(Νέα σελίδα με '{{Ζωγράφος |acronym=Καίτη Στεφανίδου |imagename= |imageCaption= |newwidth=270px |pragmatiko_onoma= |idos_texnis= |kalitexni...')
 
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
{{Ζωγράφος
{{Ζωγράφος
   |acronym=Καίτη Στεφανίδου  
   |acronym=Καίτη Στεφανίδου  
   |imagename=
   |imagename=kaiti.jpg
   |imageCaption=
   |imageCaption=
   |newwidth=270px
   |newwidth=270px
Γραμμή 52: Γραμμή 52:
‘Θεματολογικά, το αρχικό ενδιαφέρον της ζωγράφου αφορούσε στην απόδοση της ανθρώπινης φιγούρας μέσα σε πλήθος, σε κίνηση […],’ γράφει για τις Διαδηλώσεις ο Δρ Δανός στην ανάλυση για το έργο της Καίτης ‘Πρωτοποριακός μοντερνισμός και το διαχρονικό ‘πρόβλημα’ της ζωγραφικής’.
‘Θεματολογικά, το αρχικό ενδιαφέρον της ζωγράφου αφορούσε στην απόδοση της ανθρώπινης φιγούρας μέσα σε πλήθος, σε κίνηση […],’ γράφει για τις Διαδηλώσεις ο Δρ Δανός στην ανάλυση για το έργο της Καίτης ‘Πρωτοποριακός μοντερνισμός και το διαχρονικό ‘πρόβλημα’ της ζωγραφικής’.


‘Φορμαλιστικά […] οι εικόνες εδώ απαρτίζουν συνθέσεις αποτελούμενες από μικρές χρωματικές περιοχές, σαν πολύ πλατιές πινελιές βαλμένες η μία δίπλα στην άλλη. Θυμίζουν τις πιο «ανεικονικές» στιγμές του Claude Monet, αλλά και τα έργα του Nicolas de Stael (από τα μέσα του 20ου αιώνα), τα οποία βρίσκονται στα όρια παραστατικότητας και ανεικονικότητας.’
‘Φορμαλιστικά […] οι εικόνες εδώ απαρτίζουν συνθέσεις αποτελούμενες από μικρές χρωματικές περιοχές, σαν πολύ πλατιές πινελιές βαλμένες η μία δίπλα στην άλλη. Θυμίζουν τις πιο «ανεικονικές» στιγμές του Claude Monet, αλλά και τα έργα του Nicolas de Stael (από τα μέσα του 20ου αιώνα), τα οποία βρίσκονται στα όρια παραστατικότητας και ανεικονικότητας.’


Στις Εκφράσεις κυριαρχούν τα μεγάλα γεωμετρικά χρωματικά πλάνα και ο χώρος λειτουργεί θεματολογικά.
Στις Εκφράσεις κυριαρχούν τα μεγάλα γεωμετρικά χρωματικά πλάνα και ο χώρος λειτουργεί θεματολογικά.
736

επεξεργασίες

Μενού πλοήγησης