Καίτη Στεφανίδου: Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων

Μετάβαση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
καμία σύνοψη επεξεργασίας
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας
Γραμμή 48: Γραμμή 48:
- Έκφράσεις (1987-1993 )  
- Έκφράσεις (1987-1993 )  


Οι Διαδηλώσεις υπήρξαν η πέμπτη της ατομική έκθεση. Κυριαρχικά στοιχεία των Διαδηλώσεων είναι η ένταση που δημιουργεί η σύγκρουση φόρμας και χρώματος και η τάση απελευθέρωσης του χώρου από τα όρια της φόρμας που εμφανίζεται ακόμα πιο έκδηλα στα έργα της επόμενης σειράς, τις Εκφράσεις.
Οι '''Διαδηλώσεις''' υπήρξαν η πέμπτη της ατομική έκθεση. Κυριαρχικά στοιχεία των Διαδηλώσεων είναι η ένταση που δημιουργεί η σύγκρουση φόρμας και χρώματος και η τάση απελευθέρωσης του χώρου από τα όρια της φόρμας που εμφανίζεται ακόμα πιο έκδηλα στα έργα της επόμενης σειράς, τις Εκφράσεις.


‘Θεματολογικά, το αρχικό ενδιαφέρον της ζωγράφου αφορούσε στην απόδοση της ανθρώπινης φιγούρας μέσα σε πλήθος, σε κίνηση […],’ γράφει για τις Διαδηλώσεις ο Δρ Δανός στην ανάλυση για το έργο της Καίτης ‘Πρωτοποριακός μοντερνισμός και το διαχρονικό ‘πρόβλημα’ της ζωγραφικής’.
‘Θεματολογικά, το αρχικό ενδιαφέρον της ζωγράφου αφορούσε στην απόδοση της ανθρώπινης φιγούρας μέσα σε πλήθος, σε κίνηση […],’ γράφει για τις Διαδηλώσεις ο Δρ Δανός στην ανάλυση για το έργο της Καίτης ‘Πρωτοποριακός μοντερνισμός και το διαχρονικό ‘πρόβλημα’ της ζωγραφικής’.
Γραμμή 54: Γραμμή 54:
‘Φορμαλιστικά […] οι εικόνες εδώ απαρτίζουν συνθέσεις αποτελούμενες από μικρές χρωματικές περιοχές, σαν πολύ πλατιές πινελιές βαλμένες η μία δίπλα στην άλλη. Θυμίζουν τις πιο «ανεικονικές» στιγμές του Claude Monet, αλλά και τα έργα του Nicolas de Stael (από τα μέσα του 20ου αιώνα), τα οποία βρίσκονται στα όρια παραστατικότητας και ανεικονικότητας.’
‘Φορμαλιστικά […] οι εικόνες εδώ απαρτίζουν συνθέσεις αποτελούμενες από μικρές χρωματικές περιοχές, σαν πολύ πλατιές πινελιές βαλμένες η μία δίπλα στην άλλη. Θυμίζουν τις πιο «ανεικονικές» στιγμές του Claude Monet, αλλά και τα έργα του Nicolas de Stael (από τα μέσα του 20ου αιώνα), τα οποία βρίσκονται στα όρια παραστατικότητας και ανεικονικότητας.’


Στις Εκφράσεις κυριαρχούν τα μεγάλα γεωμετρικά χρωματικά πλάνα και ο χώρος λειτουργεί θεματολογικά.
Στις '''Εκφράσεις''' κυριαρχούν τα μεγάλα γεωμετρικά χρωματικά πλάνα και ο χώρος λειτουργεί θεματολογικά.


‘Οι φόρμες εδώ χαρακτηρίζονται από οργανικότητα, και ο αισθησιασμός του χρώματος που είχε ήδη εμφανιστεί στις Διαδηλώσεις παρουσιάζεται εντονότερος λόγω της απουσίας του αναγνωρίσιμου στοιχείου,΄γράφει ο Δρ. Δανός.
‘Οι φόρμες εδώ χαρακτηρίζονται από οργανικότητα, και ο αισθησιασμός του χρώματος που είχε ήδη εμφανιστεί στις Διαδηλώσεις παρουσιάζεται εντονότερος λόγω της απουσίας του αναγνωρίσιμου στοιχείου,΄γράφει ο Δρ. Δανός.
736

επεξεργασίες

Μενού πλοήγησης